PRISER

Konkurrence dygtige gode priser

PRISER

Jentech It har nogle gode priser på både timepris, klippekort og supportaftale

300 kr pr. 30 min.

Køb et klippekort på 10,20,30,50 eller 100 timers service og support. 

HJEMMESIDE DESIGN

Hjemmeside designet i Wix/Bricksite fra 2995,-

Hjemmeside designet i Wordpress fra 5995,- 

SUPPORTAFTALE 

 

Premium plus 
PRIS PR. MÅNED, PR. BRUGER 349 kr. 

  • FRI IT-support 

  • IT-support via fjernstyring og telefon

  • Support til Microsoft 365 (Basis admin. opgaver) 

  • Windows 

  • Support af hardware

  • Microsoft 365 

  • 20 % på udkørsel opgaver 

 

Premium 
PRIS PR. MÅNED, PR. BRUGER 199 kr.

  • 1 times IT-support pr. sag 

  • IT-support via fjernstyring og telefon

  • Support til Microsoft 365 (Basis admin. opgaver) 

  • Microsoft 365 

 

Basis 

PRIS PR. MÅNED, PR. BRUGER 79 kr.

  • 30 minutter IT-support pr. sag 

  • IT-support via telefon 

  • Support til Microsoft 365 (Basis admin. opgaver) 

BETALINGSBETINGELSER

Der afregnes pr. 30 min.

Efter kl. 17:00 afregnes med ovenstående satser +50% og efter kl. 20:00 samt lørdag, søn- og helligdage afregnes +100%.

Betalingsbetingelserne er netto 8 dage.

Ved køb af klippekort eller månedsabonnement falder de gode priser med en procentdel. Jo mere du køber jo større rabat.

FORRETNINGSBETINGELSER

Forretningsbetingelser

Jeg tilbyder rådgivning og support af diverse udstyr. Jeg udfører mine ydelser enten hos dig, eller via fjernsupport.

Ikrafttræden

Når du handler med mig, så gælder nedenstående betingelser. Hvis du ikke gør indsigelser, når Jeg indgår aftalen, så gælder disse betingelser. Dine rettigheder er især beskyttet i Købeloven og Aftalelovens bestemmelser og dem overholder Jeg naturligvis.

Ydelser

Jeg har mange forskellige ydelser, som du finder du under ydelser fanebladet. Mine ydelser ændrer sig ind imellem, men betingelserne her, gælder for alle mine ydelser.

Gode Priser

Mine gode priser finder du under dette faneblad. Jeg justerer ind imellem priserne, men kun fremadrettet. Jeg har indgået en aftale med dig og efterfølgende ændrer priserne, er det den gamle pris, som gælder for din reparation eller anden ydelse. Har jeg har givet dig en fast pris, gælder den i 72 timer fra tilbuddets afgivelse, uanset ændringer på mine prisliste.

Supportaftale

Når I tegner en IT-supportaftale, skal den omfatte alle computere i jeres virksomhed og virksomheden skal have Microsoft 365 eller Google Suite. Vi yder IT-support via telefon eller mail og det omfatter ikke undervisning i anvendelse af jeres IT-udstyr. Bindingsperioden er 12 måneder og aftalen kan opsiges af begge parter  ved løbende måned plus 1 måned. Aftalen fornyes automatisk efter 12 måneder, og kan herefter opsiges løbende måned plus 1 måned. Jentech IT kan til en hver tid afvise at give support til en given PC-enhed og kræve enheden udskiftet eller reinstalleret hvis dette vurderes værende den bedste løsning for driften af enheden. Vi yder supporten inden for normal åbningstid. 

Løst eller gratis

Jeg løser langt de fleste fejl, men hvis jeg mod forventning ikke kan løse problemet, skal du som udgangspunkt ikke betale for mine fejlsøgning. Jeg bliver dog nødt til at lave nogle undtagelser for mine ”løst eller gratis”-garanti. Periodiske fejl og fejl med flere kilder. Nogle fejl er periodiske og de kan være meget svære at finde årsagen til. Det kan være en komponent, som kun fejler ind imellem under særlige omstændigheder. Hvis jeg finder en fejl på dit udstyr og løser den, men du igen oplever den oprindelige fejl, så er det ikke uden betaling. Jeg har løst en fejl på dit udstyr og det synes jeg er fair, at jeg får betaling for.

Betalingsbetingelser

Handler du med mig som privat person, er mine betingelser som udgangspunkt netto kontant. Det betyder du skal betale, når jobbet er udført. Nogle kunder kan dog få betalingsbetingelserne netto 8 dage.

Hvis du handler med mig som erhvervskunde, er mine betingelser betalingsbetingelserne netto 15 dage.

Ved betaling via mobile Pay skal dette gøres til følgende nummer 53536165

Jentech IT’s bank-oplysninger:

  • Bank: Nordea Bank

  • Reg. Nr.: 1329

  • Konto Nr.: 6292741330

Ved udbetaling fra Udenlandske konto:

  • **SWIFT-kode**:  NDEADKKK

  • **IBAN nr.**: DK9220006292741330

Mere info:

  • Klippekort: Ved køb af klippekort, er der ikke mulighed for at returnere produktet, da der gives ekstra fordele og rabatter, som ellers ikke ville være givet uden at købe klippekortet. Det er ligeledes heller ikke muligt at returnere ubrugte eller dele af klip.

Dit ansvar

Der er en række ting du som kunde selv har ansvaret for og skal huske at gøre. Du kan også bede mig om at gøre det for dig imod betaling. I så fald skal du huske at bede mig om at gøre det for dig.

  • Du skal tage backup: Du skal huske at tage backup af dine data, som ligger på det udstyr jeg skal kigge på. Det betyder du både skal tage backup af filer som du har produceret (tekstfiler, billeder, osv.) og opsætning af programmer (browser indstillinger, cookies, gemte spil-filer osv.) samt hvad der ellers må være på din computer (herunder skrivebordet).

Jeg tilbyder at tage backup af dine data, men du skal huske at bede mig om det. Jeg gør mine bedste for at tage backup af alting, men jeg tager som udgangspunkt kun backup af filer, som er gemt i definererede ”mapper” og følger en normal og standardiseret opsætning. Hvis du har gemt dine filer mange forskellige steder er det dit ansvar at oplyse mig om det.

Nogle filer kan være korrupte (beskadigede) eller harddisken kan være defekt. I de tilfælde tager jeg den backup der er mulig. Der findes firmaer, som i nogle tilfælde kan genoprette filer, som er beskadiget. Det er meget bekosteligt og ikke en del af mine service.

Jeg virus-tjekker som udgangspunkt ikke dit udstyr eller din maskine.

Licensnøgler og adgangskoder

Når du køber programmer, som f.eks. Office-pakken, får du en licensnøgle, som viser at du har betalt og har ret til at bruge programmet. Nogle gange får du licensnøglen fysisk, andre gange elektronisk og atter andre gange ligger den indlejret på udstyret eller i ”skyen”. Det er dit ansvar at fremskaffe licensnøglerne til mig.

Hvis jeg skal gen-installere dit udstyr skal jeg bruge dine licensnøgler. Hvis du ikke har dine licensnøgler og jeg ikke kan finde dem indlejret i udstyret, så skal du formentlig betale for en ny licens til programmet.

Nogle programmer kan kun geninstalleres, hvis du giver mig dit brugernavn og adgangskoder. Det er dit ansvar at fremskaffe disse oplysninger til mig. Efter endt support sag, vil disse oplysninger blive slettet. Hvis du ikke kan huske disse oplysninger, kan jeg forsøge at hjælpe på medgået tid (timepris), men Jeg kan ikke garantere det lykkes.

  • Korrekt mail og telefon: Det er dit ansvar at oplyse mig din aktuelle e-mailadresse og telefonnummer. Det er også dit ansvar at det bliver indtastet korrekt og at du læser mails, som kommer fra mig. Indimellem lander mine mails i spamfilteret. Det er desværre ikke noget Jeg har kontrol over og Jeg får heller ikke besked om, at mine mail lander i spamfilteret. Jeg kan kun se at mine mail er kommet frem til dig og Jeg antager derfor, at du får mine beskeder. Når du har indleveret udstyr til mig, så vær særlig opmærksom på, at der kommer mails fra mig.

  • Når Jeg skal hente udstyr hos dig: Jeg tilbyder at hente udstyret hos dig og jeg aftaler et tidspunkt med dig, når jeg opretter sagen. Hvis du har brug for at flytte tidspunktet, så giv mig besked. Jeg oplever ind imellem Jeg kører forgæves og derfor har Jeg følgende regler:

Aflysning eller rykning

Aflysning eller rykning af en aftalt tid skal ske ved at ringe til tlf. nr.: 53 53 61 65 eller via E-mail: ”info@jentech.dk”.

Aflysning eller rykning af en aftalt tid skal ske mindst 24 timer inden den aftalte tid. Ellers pålægges der et gebyr. Faktura-gebyret skal betales inden for 7 dage, ellers overdrages til inkasso.

Rykker eller aflyse en tid - Over 24 timer - 0 kr​

Rykker eller aflyse en tid - 18-23 timer - 100 kr​

Rykker eller aflyse en tid - 8-17 timer - 200 kr​

Rykker eller aflyse en tid - 2-7 timer - 300 kr​

Rykker eller aflyse en tid - 0-1 time - 400 kr

Hvis der er problemer efterfølgende: Hvis der efter en udført IT-support er problemer, skal du kontakte mig indenfor 48 timer. Så vil jeg udbedre fejlen hurtigst muligt.

©2020 by Jentech IT. Designet af Jentech IT