IT SUPPORT

Jentech tilbyder it-hjælp via fjernsupport

Macbook

Windows

 

AnyDesk

Hvad er fjernsupport?

Fjernsupport kan defineres som en support man får, ved at lade en anden person, fra et anden computer, fjernstyre sin computer.  

En fordel er jo, at man kan uden at skulle selv bruge så mange kræfter på det, kan få en person, der ved lidt mere om, hvad han/hun laver.

En ulempe, som hurtigt kan gøres til en fordel

Er om personen kan lære noget af det man foretager sig på fjernskrivebordet. 

Jeg foretager mig aldrig noget uden kunden kigger på, da det giver en sikkerhedsfølelse.

Hvis kunden og jeg kender hinanden godt, kan jeg rette problemet mens kunden foretager sig noget andet.

De sikkerhedsmæssige forhold

AnyDesk har mange sikkerhedsfunktioner, der gør at det er 100% sikkerhedsmæssigt forsvarligt. 

Kunden der får hjælp, kan på ethvert tidspunkt afbryde forbindelsen, også inden personen kan foretage noget på computeren.

Dog synes jeg stadig, man skal vælge sin redningsmand en smule omhyggeligt.

Det er vigtigt at man føler sig 100% tryg, ved personen der overtager styringen af sin maskine.

Altså, er det en troværdig person, jeg trygt kan lade fjernstyre min computer.

Tavshedspligt og diskretion

Jentech IT, er underlagt absolut tavshedspligt og udviser selvfølgelig fuld diskretion.

Teknikeren vejleder Kunden via telefon, om hvordan opstart sker. Der skal downloades et lille program som kan anvendes til fjernsupporten. 

Efter supportens ophør, er der ingen adgang til kundens Pc. Kunden behøver ingen viden om Computere eller styresystemer! Teknikeren forklare hvad og hvordan så alle kan forstå det.

Kunden skal under opstart af supporten acceptere adgangen til sin Pc, og kan til en hver tid afbryde forbindelsen. Kunden kan ligeledes følge alt hvad der sker af arbejde på sin skærm.

Se eventuelt under priser fanebladet inden vi påbegynder fejlsøgningen.

 

©2020 by Jentech IT. Designet af Jentech IT